FLORAL DRESS

Lato w pełni, tak więc i moja stylizacja wakacyjna! Dzisiaj przedstawiam Wam pierwszą odsłonę mojej niedawno zakupionej sukienki w TK MAXX za jedyne 5 euro! Sukienkę uwielbiam nie tyko za jej krój i wzornictwo, ale też za wspaniałe połączenie moich ulubionych kolorów! Takie zestawienie kolorystyczne pozwala na zabawę dodatkami. Ja wybrałam żółte kolczyki oraz różową bransoletkę i torbę. Postawiłam również na złoto – złote buty oraz okulary.

Zapraszam do oglądania! Dajcie znać jak Wam się podoba, a tymczasem życzę Wam wspaniałego tygodnia :)).

DSC_3222 DSC_3213 DSC_3224 DSC_3229 DSC_3250

Dress – TK MAXX
Bag – Allegro
Earrings – Orsay
Bracelet – AGGI
Sunglasses – H&M

——————————————————————————-

Summer, summer!! Today session was conducted during the 30 – Celcius degree heat. For such weather I have chosen my new bought dress which signalizes that the real summer has come! My dress joins everything I like: my favorite colors, shape and the kind of material. In order to cheer up my look, I carry a pink bag and my almost forgotten yellow earrings. Let me know what you think about this look! Wish you a great week

One thought on “FLORAL DRESS

Leave a Reply

