YELLOW AND BLACK

Od dawna zbierałam się do zrobienia stylizacji z moją koronkową spódnicą z Zary, jednak czekała ona na odpowiedni top. W ostatnim czasie jednak zdołałam zaopatrzyć się w topy typu crop, a więc krótkie bluzki, które świetnie komponują się ze spodniami bądź spódnicami z wysokim stanem (których w mojej szafie nie brakuje!). Jeden z tych “klasycznych” topów chcę Wam dzisiaj zaprezentować.

DSC_3269Jeśli mowa o odcieniach żółtego, to i nie mogło zabraknąć dodatków w kolorze złota – ja postawiłam na złote czółenka oraz okulary ze złotymi oprawkami. Co powiecie na takie zestawienie? 🙂

DSC_3278 DSC_3272 DSC_3271DSC_3264DSC_3315Skirt – Zara
Top – New Yorker
Vest – H&M
Bag – Monnari
Shoes – Dorothy Perkins
————————————————————————-

Today it is time for a “bee” colors: black and yellow! Yellow is supposed to be the color of this season, though it is the color of the sun! I have been intending to create the look with my ZARA skirt since a long time, but I was awaiting the appropriate top. Finally, I bought it! Since yellow belongs to the hot colors, I have added some golden accessories – shoes and sunglasses. What do you think about such a combination? ❤

Leave a Reply

