KORONKOWO

Jak ten czas szybko leci!! Minął już rok od mojej nadmorskiej podróży do Dziwnowa.
Dzisiejszy post to świetna inspiracja dla wszystkich tych, którzy lubią nieoczywiste stylizacje. Połączenie dwóch różnych koronek jest odważne, ale ja właśnie takie połączenia lubię :).
Dajcie znać jak Wam się podoba! Życzę Wam wspaniałego weekendu :*.

Moja stylizacja składa się w całości z koronek. Zdecydowałam się na oryginalne połączenie zupełnie dwóch koronkowych elementów, z pozoru kompletnie “z innej parafii”. Muszę jednak przyznać, że takie zestawienie od razu mnie zainspirowało i skłoniło to coraz to odważniejszych i nietuzinkowych stylizacji.
Zachody słońca to moim zdaniem największa atrakcja jaką funduje nam Bałtyk. Jestem ogromną fanką zachodów 🙂
Skirt – ZARA
Bag – sh
Bracelet – ALDO
T-shirt – RESERVED
—————————————————–
The time flies so quickly! Last year I spent a wonderful weekend at the polish seaside. It was a great time for me and my boyfriend. We enjoyed the sunny and hot weather. In this post I am showing you my beloved lace clothes – Reseved blouse and Zara skirt. Both of them are made of laces (I love laces!!!) and I have decided to combine them together. I love the effect, and you? 
Leave a Reply

