AUTUMN LOOK

JESIEŃ. To chyba moja ulubiona pora roku. Lubię ją za spadające liście z drzew, chłodniejsze wieczory i zdecydowane powiewy wiatru. Szczególnie czekam na październik, bo to też miesiąc moich urodzin, które pomimo szaleńczo szybkiego upływu lat, uwielbiam celebrować.

Moja jesienna stylizacja ukazała się także w wydaniu “Nasze Miasto Kraków”, za co bardzo dziękuję wydawcom gazety. Jest to moja pierwsza (i mam nadzieję nie ostatnia) modowa publikacja.

http://krakow.naszemiasto.pl/wydarzenia/e-wydanie/

Mój look to z pozoru mieszanka kolorów bardzo zbliżonych do siebie. Błękit, chaber i odcienie szarości to kolory tu dominujące. Na pewno dostrzegacie dużo błysku i metalicznych akcentów… Ja jednak nie boję się eksperymentować, zestawiłam więc te wszystkie elementy razem, a efekt końcowy wydaje się być zadowalający :).

Muszę przyznać, że nigdy nie doceniałam pasteli. Uważałam, że te kolory zupełnie nie pasują do mojej osobowości ani urody. Teraz jednak stałam się ogromną fanką błękitu, bladego różu i mięty. Każda kobieta potrzebuje zmian i przełomów. Mój ukochany czarny odchodzi więc do lamusa i zostaje chwilowo zastąpiony przez delikatne i dziewczęce odcienie.

Shoes, Bag  – ZARA
Bkirt – New Yorker
Jacket – Vero Moda
Blouse – Allegro
———————————————————-

Autumn is on! Today I am presenting one of my first autumn looks. However, it doesn’t seem to be a typical autumn stylization, because it is full of light and pastel colours. I have decided to mix different blue and grey tonations. At first, I supposed this is a little bit crazy idea to combine such similar colours together. Now though I am really satisfied with the outcome of my experiment. 

My look was published in the new edition of Cracow newspaper (http://krakow.naszemiasto.pl/wydarzenia/e-wydanie/) . I am happy to have some publicity experience! I hope that I will have the opportunity to repeat my little success again in the future!

How do you like such colours? Would you wear them in Autumn?

2 thoughts on “AUTUMN LOOK

Leave a Reply

