MINIMALIST JEWELRY

Dzień dobry kochani :). Dzisiaj witam Was z biało – chabrowym wdziankiem, którym króluje ręcznie wykonany minimalistyczny porcelanowy naszyjnik. Pomysł stworzenia takiej delikatnej wersji naszyjnika zrodził się w mojej głowie, gdy Beata (link) pokazała mi porcelanowe śliczności wykonane w Bolesławcu.

Dajcie znać jak podoba Wam się taka wersja Marsenki!

DSC_9706DSC_9740DSC_9742DSC_9743DSC_9761DSC_9762DSC_9769

fot. Gosia Nowak

Orsay suit
PRIMARK cape
Biżuteria Beaty necklace
CCC shoes
—————————————————

Hello my dear! Today I am proposing you a minilist jewelry made by Biżuteria Beaty. I love the blue&white color combination and hope that so do you! I decided not to mix the colors too much, so my outfit composes just of two colors. Are you for it? 🙂

Let me know in the comments!

8 thoughts on “MINIMALIST JEWELRY

  1. świetnie 🙂 też nie byłam przekonana do kombinezonów, ale moja szafa wzbogaciła się o kilka i jestem z nich zadowolona ;-)…wracając do stylizacji mega 😀

    Like

Leave a Reply

