JEANS & YOUTH

Sesja z trzepakiem – to jest to! Jeżeli macie ochotę poczuć się jak nastolatek, spróbujcie zabawy z tym przyrządem ^^. Ja podczas sesji czułam się świetnie :).

Dzisiaj mam na sobie vintage sukienkę, z wiecznie modnego jeansu. Nie byłabym sobą gdybym nie dodała trochę błysku – tym razem padło na złoto (pasek i buty). Do tego letnia torebka zakupiona w lokalnym sklepiku w Hiszpanii.

Zwróćcie również uwagę na czerń moich włosów. Uzyskałam ją poprzez farbę L’Oréal Casting (hebanowa czerń). Pewnie niewielu z Was wie, że tak naprawdę mam jasne włosy… :).

DSC_0125DSC_0130DSC_0132DSC_0139DSC_0140DSC_0163DSC_0169DSC_0183DSC_0187DSC_0190fot. Iwona Zaklikowska

SH jeans dress
Mohito belt
C&A shoes
——————————————————————
Today I would like to present you a jeans look with a vintage-looking dress. It is an extremely comfortable stylization, with a sporty shoes and small bag.
I hope that you like the climate of the session :). I wanted to feel a little bit like a child/teenager in here! 

6 thoughts on “JEANS & YOUTH

Leave a Reply

