PROMOD DRESS

Kochani! Dzisiaj czas na wzorzystą nowość – prosto z obecnych wyprzedaży. Sukienka pochodzi z Promod, gdzie co roku próbuję upolować coś oryginalnego za niską cenę! Tym razem odniosłam poważny sukces, bo za sukienkę z ceną początkową 129zł zapłaciłam jedynie 35zł :D. Jak to moi znajomi mówią, wyjątkowe i ostatnie sztuki ubrań czekają na mnie w sklepie aż po nie przyjdę :))))). Tak było i tym razem!

Swoją zdobycz zestawiłam ze złotem i czernią. Jak Wam podoba się taka stylizacja?

PS. Zdjęcia zostały wykonane w tak wietrzny dzień, że moje włosy są dosłownie wszędzie ^^.

DSC_0276DSC_0277DSC_0282DSC_0296DSC_0345DSC_0355

PROMOD dress (%)
MANGO band
GOLDMARK necklace
————————————————————–

Today I am presenting you the outfit with a patterned dress in a main role! I combined it with gold and black. As I have mentioned it already on my blog, Promod belongs to my favorite clothing brands, and also this time I am not disppointed with it. The materials are always of high quality :). 

7 thoughts on “PROMOD DRESS

Leave a Reply

