RED RULES

Znowu u mnie czerwono! A wszystko za sprawą mojej nowej kamizelki marki F&F. Jak już zdążyliście zauważyć, ta własnie częśc garderoby należy do moich ulubieńców! Dzięki niej mogę stworzyć oryginalne i szykowne zestawienie.

Co włożyć do tak eleganckiej kamizelki? Tym razem nie zastanawiałam się długo – postawiłam na bliźniaczy kolor. Odnalazłam w szafie dawno juz nieużywaną bluzkę, która świetnie wkomponowała się w mój strój :). Nie mogło oczywiście zabraknąć też pokaźnej biżuterii. A efekt? Sami oceńcie!!

DSC_0454DSC_0445DSC_0439DSC_0429DSC_0421DSC_0413DSC_0407DSC_0402

H&M blouse
F&F vest
Biżuteria Beaty necklace
———————————————————-

 Here is red again! And all thanks to my new vest of F & F brand. As you have already noticed, this item belongs to one of my favorites! It allows me to create original and stylish outfits.

What to add to such an elegant vest? This time I did not think much- I decided on twin color. In the closet I found a perfect match for a vest, which turned out to be a great choice :). And of course, I couldn’t resign from some substantial jewelry. And the effect? Judge it yourself!

3 thoughts on “RED RULES

  1. Zabawmy się w teleturniej . Na ile obstawiam to zdjęcia w skali od 1 do 10 ? Zgadnij ! Na… hmm… to poważna decyzja… o jejku… 10000000000000 ! 🙂

    Like

Leave a Reply

