FRINGE

Wizyty w krakowskich secondhandach bywają niezwykle owocne. Przekonałam się o tym w zeszłym tygodniu, gdy na swojej drodze znalazłam spódnicę i narzutkę wykonaną z frędzli!! Postanowiłam stworzyć z nich świetny frędzlowy garnitur i oto efekt! Mój strój prezentuje się o niebo lepiej w ruchu, a w szczególności w tańcu! Nie mogę się więc doczekać, gdy wybiorę się na latynoskie przyjęcie! :))))

DSC_0002DSC_0012DSC_0023DSC_0087DSC_0123

Mango skirt
Sh jacket
Promod top
F&F bag
TK MAXX shoes
—————————————————-

 This is the time of fringes! They are totally in. I have come across the skirt and jacket made of fringes in one of the Cracow second hands and I fell in love with them! I have decided to create a “fringe suit” and this is it! I can assure you, that it looks completely amazing in motion! I can’t wait to wear it at the latino party *_*. 

2 thoughts on “FRINGE

  1. na początku nie byłam przekonana do tego typu butików 🙂 ale teraz wiem, że można znaleźć coś dla siebie za atrakcyjną cenę..strój świetnie nadający się do zabawy, super 🙂

    Like

Leave a Reply

