ORSAY SUIT

Elegancja to moje drugie imię. Uwielbiam taki styl ubrań, świetnie się w nim czuję i najchętniej miałabym tylko takie zestawy w swojej szafie.

Dzisiaj przedstawiam Wam mój najnowszy zakup, a mianowicie garnitur marki Orsay w stylu retro. Pomimo mojej odwiecznej animozji do brązów i beżów, ten komplet wpadł mi od razu w oko. Był to zdecydowanie spontaniczny wybór, jednak jestem z niego bardzo zadowolona i chodziłabym w nim codziennie!

W dzisiejszym poście prezentuję Wam stylizację, która świetnie sprawdzi się na wyjścia do pracy, oficjalne eventy, a w przypadku fanek elegancji – nawet na co dzień. Do garnituru dobrałam biały top, czarne szpilki oraz torebkę TOM&EVA. To moja pierwsza propozycja, a już niebawem postaram się przedstawić Wam bardziej “szaloną” wersję zestawu :).

dsc_0834dsc_0821

dsc_0816

dsc_0815dsc_0806dsc_0783-001dsc_0763dsc_0756dsc_0833Orsay suit
AGGI top
Badura heels
Reserved necklace


Elegance is my middle name. I love this style of clothes and would prefer to have only such sets in my wardrobe.

Today I am presenting you my latest purchase, namely the suit in retro style. Despite my eternal animosity to brown and beige colors, this set attracted my attention at once. It was totally a spontaneous choice, but I am very pleased with it and would wear it every day!

Such a styling would be perfect for work, formal events, and for fans of elegance – even for every day. I have matched my suit with a white top, black high heels and handbag TOM & EVA. This is my first suggestion, and soon, I will try to introduce you to a more “wild” version of the suit :).

2 thoughts on “ORSAY SUIT

Leave a Reply

