BOMBER JACKET

Kurtki bomberki to obecny hit sezonu. Możecie je znaleźć praktycznie w każdym sklepie: gładkie, wzorzyste, pikowane, długie i krótkie… Ja w swojej szafie mam już 4 takie kurtki, a dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moją ulubioną z nich. Trafiłam na nią zupełnie przypadkiem, bo podczas zakupów w TESCO… Marka F&F nie przestaje mnie zaskakiwać! Kurtka ta jest świetnie wykonana, a florystyczne hafty dodają jej unikalnego charakteru. Co myślicie o tym hicie?

Bomber jackets are a current must have. You can find them in nearly every shop: plain, patterned, quilted, long and short… I am already having 4 such jackets, and today I would like to present you my favorite one. I came across it quite by chance, because while shopping in Tesco …  F & F brand does not cease to amaze me! The jacket is well made and floral embroidery give it a unique character. What do you think about this style?

dsc_1767dsc_1773dsc_1777dsc_1778dsc_1792-001

F&F jacket
Orsay bag
sh skirt

Leave a Reply

