JEANS POWER

Dzień dobry kochani! Dzisiaj chcę przedstawić Wam moją najnowszą miłość – jeans! W ostatnim czasie dosłownie oszalałam na punkcie jeansów w stylu retro. W ich poszukiwaniu zatraciłam się całkowicie: przeszukałam cały Internet, przeszłam wszystkie krakowskie galerie. Te wymarzone znalazłam dopiero w VILA, w Factory Kraków. Ta własnie marka pozytywnie zaskoczyła szerokim wyborem jeansów. Co więcej, bardzo atrakcyjne ceny skłoniły mnie do zakupu jeszcze jednej pary jeansów z wysokim stanem. Mam nadzieję, że już niedługo zaprezentuję Wam i tę drugą parę. Tymczasem zapraszam Was do galerii zdjęć!

Hello all! Today I would like to introduce my latest love – jeans! Recently I have literally fell in love with retro jeans. I have spent long hours on searching the desirable pair of jeans, both in the Internet and shopping centers. Unfortunately, without success. Finally I have managed to discover a wide range of amazing jeans in VILA, Factory Cracow. There, due to attractive prices, I was tempted to purchase another pair as well. I hope to present that one soon on my blog. Meanwhile, I am inviting you to the photo gallery!

dsc_2310dsc_2311dsc_2318dsc_2321dsc_2324dsc_2325dsc_2335

VILA jeans
F&F jacket
CCC shoes

2 thoughts on “JEANS POWER

Leave a Reply

